ExploreNature.reismee.nl

Nog even ...

Testje ... Begrijp nml helemaal niets van dit blog-ding! Wilde het al bijna opgeven en overgaan op de ouderwetse email, maar kreeg Patrick over me heen dat dit wel echt van deze tijd is en dus moeten we er in meegaan ... Dus! Mocht het niet werken, kunnen we altijd nog terugvallen op oude technologieen.

Maar goed, het is dus bijna zover, dat wil zeggen... we hebben nog steeds ons huis niet verhuurd, wat toch echt wel een vereiste is om te kunnen gaan. Maar buiten dat is eigenlijk alles wel zo'n beetje geregeld. Zaterdag nog een leuk feestje met z'n allen; wat tranenwegpinken, maarvooral bier drinken en lol maken!! Tot dan !!

XX

Reacties

Reacties

marionelle

ik begrijp nu (eindelijk) dat het bij jullie thuis is. vandaar dat we langs elkaar heen spraken. ik dacht een afscheidsfeestje van het werk, met de logische vraag daarna...kom je nog wel terug dan.
best logisch, toch ??!!.

he, maar ik zal er zaterdag zijn. al is het het laatste (of eerste) wat ik doe die dag ;-).

maar een niet geheel onbelangrijke vraag; waar woont jullie huis?
anders ben ik zo lang aan het zoeken.

groetjes
marionelle

marionelle

en hoe laat mag ik komen?

marionelle

nog eentje dan, voor jullie als test... dress-code??

Bob

Veul bier en lekker janken met z'n allen. Het zal een memorabel afscheidspartijtje worden.

Tot zaterdag!

Olga

Wat een vragen! Vanaf een uurtje of half 9 (ofzo), adres:
Verlengde Parkweg 38
6717 GN Ede

en dress-code ... haha, chill!

Tamsje Bieuw

Ik ben me nu alvast aan het voorbereiden op het afscheid, dus veel borrels zaterdag zus ;-)!
Leuk die blog, krijg ik toch nog een beetje wat van jullie mee die zes maanden!!

xxx Tams

Jasper

Veel plezier zaterdag! Hopelijk kunnen jullie met een lekker gevoel op pad :)
De stickers met de spreuk en van mij stuur ik nog na.

Opa en oma Singelenberg

Lieverds, de tijd gaat heel snel nog maar 2 dagen en dan het afscheidsfeest, ik moet er niet aan denken, we zullen proberen geen traantje te laten,maar inwending!!!!! Zoals Tam schrijft, een flinke borrel en dan komt het goed dikke kus oma.

Opa en Oma

Kaart bekeken, fantastisch ook jullie webblog ziet er gepimt uit. tot 23 ste. kusjes Oma en Opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!