ExploreNature.reismee.nl

Pimp my Ride

Ik laat het schrijven aan Olg over, maar moet vandaag toch even een stukje plaatsen omdat ik zo trots ben op ons 'huisje' voor het komende half jaar...

Gisteren heeft Jasper uit Den Haag (www.luistermetjeogen.nl) onze bus onder handen genomen en ons eigen logo erop gezet, plus die van de sponsers en de website www.explorenature.nl, waar jullie nu direct op kunnen inlogen om voortaan op dit blog te komen !

Fijn om te zien hoe nu de laatste puntjes op de spreekwoordelijke ieieie worden gezet, zeker na afgelopen periode met een hoop onzekerheid, zaken regelen en mijn ziekenhuis'bezoekjes'.

Alles lijkt nu toch helemaal goed te komen (op het huis verhuren na nog.... Weten jullie nog iemand ???) en we gaan over een goede week op pad, op avontuur; Explore Nature !

Wink

btw, heb de kaart aangevuld, dus nu kunnen jullie globaal onze trip zien.

Reacties

Reacties

Jasper

Heel graag gedaan! Het is jullie gegund :)

Matthijs

Ik zag jullie reisplannen op de kaart en ik ben niet zo héééél klein beetje jaloers!'Enjoy!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!