ExploreNature.reismee.nl

Het is een mooie dag vandaag...

Het is een mooie dag vandaag !

De zon schijnt, vogeltjes fluiten en mensen zijn vrolijk en..,

Ik heb zojuist mijn laatste behandeling bij sportfysio Bart gehad en een spoedcursus tapen voor dummies mogen volgen. MIjn knie weer strak in de elastische tape, dus we kunnen er tegenaan.

Bedankt voor je hulp en expertise Bart en je leest het hier wel terug als ik digitaal je hulp nodig heb na een mooie hiketocht met pijnlijke gevolgen...

Wink
! Maar daar gaan we niet vanuit, toch ?!!

Verder ook sportarts Dr Gobes en reumatoloog Dr Rood bedankt voor jullie hulp en het actief mee- denken en helpen om mij weer op te lappen zodat we op tijd op onze reis kunnen vertrekken.

Nog meer goed nieuws is dat we waarschijnlijk (/knocks on wood) het huis verhuurt hebben ! YEAH !

Het is een mooie dag vandaag..!

Reacties

Reacties

Jasper

Mooie dagen ... heerlijk ... koester ze! ;)

Bob

Da's idd een mooi verhaal wat past bij een mooie dag.

Vandaag ook weer mooi weer, strakkies veel mooie messen bekijken gevolgd door een mooi feest. Kan het nog mooier?!

Fijn dat jullie het huis hebben verhuurd. Zal ongetwijfeld rust tussen de oortjes geven.

Tot straks!

opa en oma

Was gisteravond gezellig. Beiden hebben genoten van jullie gastvrijheid. Bedankt en tot ziens.Kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!