ExploreNature.reismee.nl

Het is zover ...

Het 'afscheidsfeestje' is achter de rug (waarvoor dank, wij hebben genoten!!), het huis is verhuurd (!!!), mijn laatste dienst is gedraaid (met beschuiten al ...), de spullen zijn zo goed als ingepakt (Patrick is op dit moment zijn cd's aan het uitzoeken en opbergen; een serieuze zaak, waarbij ik me vooral niet moet bemoeien of tegen hem aan moet kletsen...), morgen komt Annemiek (onze huurster) om de boel over te verhuizen en het contract te tekenen en dat is het echt officieel!

Vandaag dus nog maar eens goed Koninginnedag vieren met lieve mensen, morgen verhuizen en bus inpakken, maandag nog wat laatste regeldingetjes en met Bink naar de dierenarts voor een laatste check-up en dan knallen we dinsdagochtend vroeg richting Denemarken: eerste stop!

angela.bangka@planet.nl

Probeer jullie al een paar dagen op skype op te roepen, tot nog toe is dat mij niet gelukt, roepen jullie mij een keer op kusjes oma, fantastisch zoals het nu al is gegaan voor jullie, goede reis en heel veeeeel plezier, en geniet ervan.

Elles en Tom

Zoals jullie al gemerkt hebben, geen Koninginnedag in Ede voor ons. Vanmorgen spullen opgehaald op de oude school van pa en vanmiddag even gendt in geweest. Tom is ziek, dus dat zat ook niet mee.
Hele fijne, mooi, goede en vooral leuke reis. Geniet ze!
Kus van ons en de kleine Holsbeekjes

Bob, Wilrike en Amber

Heel veel plezier en avontuur toegewenst!

We zullen jullie missen. Amber vooral Bink...

x en knuffels.

Rinske

Beschuit? Goh wat apart *gniffel*.
Jullie feestje was super gezellig, heerlijk dat nu alles goed geregeld is en jullie in alle rust kunnen vertrekken. Geniet van de laatste 2 dagen hier.

Leonie

Hey Olga! Jammer dat ik je niet meer heb gezien en vooral niet je reactie op de beschuitslinger haha!
Ik wens jullie een hele mooie reis toe en zoals je zelf een schreef: "wees veilig". Genietze!!
Liefs leonie

marionelle

een hele goede reis morgen en de aankomende 6 maanden. geniet er ontzettend van.

liefs marionelle

Irma en Michel

Hey Luitjes,

Goede reis, veel plezier, pas goed op elkaar en vooral genieten!!!!

Liefs van ons allemaal.

Ruud & Tanja

Hallo Buurtjes & Bink,

Geniet van jullie mooie reis en pas goed op elkaar.
We zullen jullie zeker volgen op jullie pad door Europa!!

Groeten uit Ede

Ps de clarinet klinkt heerlijk :-)

robbie & demo

hallo..oesi,namens de hele molukse gemeenschap in 't PBC,wensen wij jullie een 'fijne vacantie toe,pas goed op elkaar, enjoy life....

groetj uit Kuilenburg.