ExploreNature.reismee.nl

Autopech ...

Dag allen,

Even een kort berichtje. Staan sinds afgelopen donderdag met pech langs de weg in het plaatsje Lakselv. Gaat om een kleine reparatie, alleen de onderdelen moeten uit Oslo komen, wat hier zo'n kleine 3000 km vandaan ligt (zitten nog vlak onder de Noordkaap). Dit duurt tot dinsdag, waardoor we nu al 2 nachten op de parkeerplaats van de garage staan, heel knus. (wakker worden met het geluid van langsrijdende vrachtwagens op de E6, werklui uit de garage die voor ons busje een noodzakelijk plasje doen waardoor we vol zicht hebben ophun edele delen, geluiden van machinesen motoren... Explore Nature

Wink
).Hebben vanmiddag een leenauto van de ANWB (onze nieuwe vrienden) gekregen, waardoor we nu op een iets gezelliger plekje staan, naast een Nationaal Park, van waaruit we wat mooie tochten kunnen gaan maken.Hier blijven we dus tot dinsdag, halen dan ons busje weer op en knallen door naar Finland.

We hebben wat extra fotootjes geplaatst van de Noordkaap. Kijk en geniet!

Liefs.

Sophie en Senn

Ach wat vervelend! Hopelijk houdt de rest van de bus het beter vol. En wie had dat gedacht: zo'n geel anwb-autootje in de Noordkaap ;-) Senn en ik zitten aan het ontbijt (broodje cocolapata zit nu als een enorme snor van oor tot oor) en mijn buik groeit heel snel. Gelukkig bruidsjurk maat 42 gekocht. Heel veel succes daar, hopelijk weer snel en route!

oma

Wat een pech, maar ja, ook dat maak je mee, laat je humeur er niet onder lijden, wat leuk he, om jullie op skype te zien, bij jou pa en ma in ede, jullie zien er best goed uit, alleen patrick, had je het koud, het staat je wel hoor, die muts, veel liefs vanuit apeldoorn, en een dikke kus, van opa en oma.

Opa

sluit hierbij aan en ik heb ook de laatste foto's op geslagen. liefs van opa

Elles

Tom staat ook met de camper langs de weg, we hadden de camper nog niet aangemeld bij de ANWB.... fuck dure grap. Toch maar hulp ingeroepen aangezien hij op het keizer karelplein staat. hopelijk is die hulp er wel voor dinsdag.....

Marchien

Vanuit Hoenderloo super bedankt voor jullie kaartje!! Leuk! Zo te lezen en te zien aan de foto's hebben jullie het erg fijn! Geniet ervan!!